به نام خداوند جان و خرد
قابل توجه پذیرفتهشدگان استعداد درخشان مقطع دکتری سال 1403 دانشگاه حکیم سبزواری
به اطلاع میرساند ثبت نام در دانشگاه حکیم سبزواری در دو مرحله به شرح ذیل انجام خواهد شد:
1- ثبت نام اینترنتی(موقت) مرحله اول ثبت نام ورودیهای دکتری سال 1403 از روز دوشنبه 16/07/1403 لغایت شنبه 21/07/1403 بهصورت غیرحضوری از طریق پرتال دانشجویی انجام میگیرد.
2- ثبت نام قطعی (ارائه اصل مدارک) نحوه ارائه اصل کلیه مدارک پذیرفتهشدگان به صورت حضوری از روز شنبه 21/07/1403 لغایت چهارشنبه 25/07/1403 در دانشکده های مربوطه انجام می گیرد.
مرجع اصلی اطلاع رسانی اداره ی پذیرش و ثبت نام دانشگاه حکیم سبزواری همین اطلاعیه می باشد.
( نام کاربری=شماره شناسنامه/// رمز ورود=کدملی)
فرم های ثبت نامی
مدارک لازم برای ثبت نام:
۱- دانشنامه یا گواهینامه موقت مقطع کارشناسی مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل مقطع کارشناسی قید شده باشد.
2- دانشنامه یا گواهینامه موقت مقطع کارشناسی ارشد مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل مقطع کارشناسی ارشد قید شده باشد. (تاریخ فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی حداکثر 31/06/1403 می تواند باشد و همچنین دانشجویان سال آخر می توانند به صورت موقت گواهی معدل و تاریخ فارغالتحصیلی ارسال نمایند که اعتبار این گواهی تا تاریخ 30/08/1403می باشد و می بایست تا قبل از این تاریخ اصل مدرک تحصیلی را تحویل نمایید).
تبصره : بدیهی است داوطلبانی که دارای شرایط معدل و تاریخ فارغالتحصیلی اعلام شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور نباشند، ثبتنام آنان لغو خواهد شد.
2- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارکنان دولت
تبصره : کارکنان سازمان های دولتی می بایست نامه موافقت با ادامه تحصیل را از سازمان مربوطه اخذ و ارائه نمایند و همچنین معلمین نیز چنانچه متعهد به خدمت به وزارت آموزش و پرورش می باشند می بایست فرم موافقت با ادامه تحصیل را جایگزین مدارک تحصیلی ارائه نمایند .
3- اصل شناسنامه جهت رویت.
4-کارت ملی جهت رویت.
5- مدرک تعیین کننده وضعیت نظام وظیفه: کپی کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت موقت یا دائم (اصل کارت تعیین کننده نظام وظیفه جهت رویت) و پذیرفتهشدگانی که فاقد کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت موقت یا دائم میباشند، ملزم هستند برای اخذ معافیت تحصیلی از طریق پورتال دانشجویی، درخواست های آموزشی اقدام نمایند و مدرک اخذ شده را تحویل دهند.
6- تاییدیه تحصیلی مقاطع قبلی (مقطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی مخصوص دارندگان کارشناسی ناپیوسته : که دانشجو می بایست دریافت و به دانشگاه تحویل دهید. ( راهنمای دریافت تاییدیه تحصیلی )
7– سهمیه مربیان : ارائه موافقت با ادامه تحصیل از دانشگاه محل خدمت.
8- پرداخت هزینه صدور کارت دانشجویی از طریق پرتال دانشجویی
9- انتخاب واحد درسی پذیرفتهشدگان پس از اتمام ثبت نام اینترنتی و ارائه اصل مدارک تحصیلی توسط دانشکده مربوط انجام خواهد شد.
10- برای آگاهی از نحوه شرکت در کلاسها با آموزش دانشکده مربوطه تماس بگیرید.
اطلاعات تماس با کارشناسان آموزش دانشکده ها
دانشکده | نام و نام خانوادگی | شماره تماس |
دانشکده جغرافیا و علوم محیطی | آقای جمال آبادی | 05144013802 |
دانشکده ادبیات و علوم انسانی | آقای قادری | 05144013604 |
دانشکده الهیات و معارف اسلامی | خانم بهزاد | 05144013738 |
دانشکده علوم ورزشی | آقای یار احمدی | 05144012755 |
دانشکده ریاضی | آقای دکتر استاجی | 05144013672 |
دانشکده علوم پایه | خانم دکتر افضلی | 05144013505 |
دانشکده مهندسی | آقای مقدم | 05144012797 |
دانشکده برق و کامپیوتر | خانم دولت آبادی | 05144012845 |