تجلیل از دو تن از اساتید دانشگاه حکیم در عرصه جهاد تبیین

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سبزوار در همایش معلمان نمونه شهرستان سبزوار با حضور مسئولین شهرستان از معلمان و اساتید جهاد تبیین که در طول سال تحصیلی همکاری لازم و به صورت جهادی در انجام فرضیه جهاد تبیین با آموزش و پرورش همکاری داشتند تجلیل بعمل آمد.

در این جلسه از دو تن از اساتید دانشگاه حکیم سبزواری نیز تقدیر به عمل آمد .
از جمله این اساتید فرهیخته، حجه الاسلام و الامسلمین رضا ایمانی خواه مسئول نهاد رهبری دانشگاه و نیز سرکار خانم دکتر خاتمی جزء هیئت علمی دانشگاه حکیم ، که یکی از اساتید جهاد تبیین در شهرستات سبزوار بودند.

ایشان علاوه بر تقدیر و تشکر از ریاست محترم آموزش و پرورش و بخصوص مادر شهید بزرگ غیرت ، شهید الداغی و سایر عوامل اجرایی، از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در عرصه جهاد تبیین در مدارس و ادامه بیشتر آن در این راستا را خواستار گردیدند و به مناسبت هفته جمعیت بیان کردند : فرزندان نعمت الهی دانستند و فرزندآوری نیاز امروز کشور ایران عزیزمان است که در غیر این صورت کشور در سال های آینده با پیری مواجه می گردد.
ایشان که با فرزند کوچک خود، و با داشتن پنجمین فرزند در این مراسم حضور یافته بودند، افزودند که نه حجاب مانع از حضور اجتماعی زنان است و نه حضور اجتماعی و موثر زنان مانع از فرزند آوری است .فرزندان مانع نقش فعال زنان در عرصه اجتماع نیستند و خود ایشان نویسنده چندین کتاب و بیش ا ز ۵۰ مقاله علمی و کنفرانس ملی و بین المللی هستند.