دانشجویان گرامی جهت تکمیل فرایند ثبت نام مدارک ذیل را به همراه داشته باشید.

مقطع دکتری:

1-اصل دانش‌نامه یا گواهی‌نامه موقت مقطع کارشناسی مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل مقطع کارشناسی قید شده باشد.

2-اصل دانشنامه یا گواهینامه موقت مقطع کارشناسی ارشد مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل مقطع کارشناسی ارشد قید شده باشد. (تاریخ فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی ارشد حداکثر 1403/06/31 می تواند باشد و همچنین دانشجویان سال آخر می توانند به صورت موقت گواهی معدل و تاریخ فارغ‌التحصیلی تحویل نمایند. ضمنا به اطلاع دانشجو رسانده شود که اعتبار این گواهی تا تاریخ 1403/09/30 می باشد و می بایست تا قبل از این تاریخ اصل مدرک تحصیلی را تحویل نمایند).

تبصره : کارکنان سازمان های دولتی می بایست نامه موافقت با ادامه تحصیل را از سازمان مربوطه اخذ و ارائه نمایند و همچنین معلمین نیز چنانچه متعهد به خدمت به وزارت آموزش و پرورش می باشند می بایست فرم موافقت با ادامه تحصیل را جایگزین مدارک تحصیلی ارائه نمایند .

3- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارکنان دولت، علی الخصوص معلمین آموزش و پرورش.

4- مدرک تعیین کننده وضعیت نظام وظیفه: کپی کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت موقت یا دائم (اصل کارت تعیین کننده نظام وظیفه جهت رویت) و پذیرفته‌شدگانی که فاقد کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت موقت یا دائم می‌باشند، ملزم هستند برای اخذ معافیت تحصیلی از طریق پورتال دانشجویی، درخواست های آموزشی اقدام نمایند و مدرک اخذ شده را تحویل دهند.

5- تاییدیه تحصیلی مقاطع قبلی(مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد) که دانشجو می بایست دریافت و به دانشگاه تحویل نماید.تاییدیه تحصیلی

6- اصل شناسنامه، کارت ملی و مدرک تعیین کننده وضعیت نظام وظیفه، که صرفا جهت رویت و تطبیق با پرونده الکترونیک دانشجو در سیستم آموزش می باشد.

7- برگ تقاضانامه برای بهره مندی از مزایای آموزش رایگان برای پذیرفته شدگان دوره روزانه فرم ب دکتري 1403.