قابل توجه همکاران گرامی :

با عنایت به مصوبات کارگروه رفاهی دانشگاه،‌ سفرهای تابستانی از مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ الی ۱۴۰۲/۰۶/۱۶ در بازه های ۴ روز و ۳ شب در هتل آپارتمان میلاد فریدونکنار برگزار خواهد شد و همکاران محترم می توانند از  روز یکشنبه مورخ ۲۱ خردادماه نسبت به ثبت نام و رزرو اتاق اقدام نمایند.(آدرس سایت ثبت نام : https://safar.hsu.ac.ir)

۱٫ با توجه به کمک هزینه درنظر گرفته شده جهت سفر تابستانه سال ۱۴۰۲ و با رعایت مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ارائه تسهیلات بیشتر بر اساس تعداد افراد خانواده، هزینه پرداختی توسط همکاران به شرح جدول لینک زیر می باشد:

 

                                     ** (جدول هزینه اقامتگاه بر اساس تعداد افراد خانواده) **

 

* منظور از تعداد نفرات خانواده در جدول فوق،‌ عضو + همسر و فرزندان می باشد.
** هزینه مذکور به ازای ۴ روز و ۳ شب اسکان، برای کل خانواده و بدون هزینه غذا در نظر گرفته شده است.

۲٫ به ازای هر فرد همراه غیر از افراد خانواده (تا سقف گنجایش سوییت)،‌ مبلغ ۳۰۰/۰۰۰ تومان به ازای ۴ روز و ۳ شب اقامت و علاوه بر مبالغ جدول فوق دریافت می شود.

۳٫ با عنایت به قرارداد موجود،‌ قیمت تمام شده سوییت های تک خواب به ازای ۳ شب ۲/۷۰۰/۰۰۰ تومان و قیمت تمام شده سوییت های دو خواب ۳/۶۰۰/۰۰۰ تومان می باشد که سهم اعضا طبق جدول فوق و مابقی توسط دانشگاه پرداخت می شود.

۴٫ با توجه به درنظر گرفتن سهم همسر در کمک هزینه سفر، همکارانی که خود و همسر در دانشگاه شاغل و یا بازنشسته می باشند (آقا و خانم که هر دو به عنوان عضو شاغل، بازنشسته و یا شرکتی می باشند)، با شماره ملی خود و یا همسر می توانند تنها یک سوییت رزرو نمایند و از رزرو ۲ سوییت با هر شماره ملی خودداری نمایند.

۵٫ در صورت آماده سازی نهایی صفحه تحت وب رزرو سوییت و پرداخت هزینه به صورت اینترنتی،‌ امکان ثبت نام و رزرو سوییت بصورت مراجعه حضوری مقدور نمی باشد.

۶٫ با توجه به برگزاری طرح ضیافت اندیشه اعضای هیات علمی توسط نهاد نمایندگی رهبری و پرداخت کمک هزینه سفر برای همکاران شرکت کننده در طرح مذکور،‌ همکاران تنها در یکی از دو برنامه رفاهی دانشگاه (طرح ضیافت اندیشه و یا سفر فریدونکنار) می توانند شرکت و از کمک هزینه سفر استفاده نمایند.

۷٫ درخصوص درخواست برخی همکاران مبنی بر امکان رزرو بیش از یک سوییت برای افراد همراه، به آگاهی می رساند‌ در صورت اتمام زمان رزرو سوییت از طریق سامانه، عدم وجود متقاضی و خالی بودن سوییت در هر گروه، امکان بررسی درخواست رزرو سوییت بیشتر وجود خواهد داشت.

۸٫ با توجه به ظرفیت سوییت ها (تک خواب ۴ نفر و دو خواب ۶ نفر)،‌ در مرحله رزرو سوییت از طریق سامانه، خانواده های ۲ نفره و ۳ نفره تنها امکان رزرو سوییت تک خواب را دارند و درصورت اتمام زمان رزرو سوییت از طریق سامانه، عدم وجود متقاضی و خالی بودن سوییت دوخواب در هر گروه، امکان جابجایی و انتخاب سوییت دوخواب و پرداخت مابه التفاوت هزینه برای خانواده های ۳ نفره وجود خواهد داشت.

۹٫ با توجه به ظرفیت سوییت ها (تک خواب ۴ نفر و دو خواب ۶ نفر)،‌  خانواده های ۵ نفره و ۶ نفره امکان رزرو سوییت تک خواب را ندارند.

همچنین همکاران محترم می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با آقای سلامی (داخلی ۲۵۶۵) تماس حاصل نمایند.

                                                         

                                               ** تصاویر هتل آپارتمان میلاد **

   « اتاق های تک خواب جنوبی »

                                                                                                       

  « اتاق های تک خواب شمالی »

                                                                                                       

 « اتاق های دو خواب جنوبی »

   

                                                                                                

« اتاق های دو خواب شمالی »

                                                                                                                                                   « مدیریت امور اداری و پشتیبانی »