قابل توجه همکاران ارجمند

با سلام و احترام

با عنایت به مصوبات کارگروه رفاهی دانشگاه و پیگیری های انجام شده توسط حوزه اداری و پشتیبانی، سفرهای تابستانی ۱۴۰۳ در دو شهر فریدونکنار و اصفهان و درگروه بندی های ۳ شب و ۴ روز برنامه ریزی گردیده است که همکاران محترم می توانند با توجه به موارد عنوان شده در این اطلاعیه، نسبت به ثبت نام، اقدام نمایند.

مشاهده مشخصات اماکن اقامتی طرف قرارداد دانشگاه

                                                                                               (کلیک نمایید)

 

                                                                                     مشخصات رستوران فریدونکنار 

                                                                                                              (کلیک نمایید)

زمان ثبت نام :  

از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ (ویژه همکاران محترم هیات علمی وکارمندان)

از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ (سایر همکاران بازنشسته و شرکتی)

پایان بازه ی ثبت نام : چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۳۰

نحوه ثبت نام : 

ثبت نام اینترنی در سامانه سرو دانشگاه به آدرس :sarv.hsu.ac.ir

لینک این سامانه در صفحه خدمات رفاهی کارکنان و بر روی سایت اصلی دانشگاه، بخش سامانه ها قرار داده شده است. 

هزینه سفر :

با وجودکمک هزینه مناسبی که از طرف دانشگاه در سفرهای تابستانی امسال برای اسکان و غذا در نظرگرفته شده است، اما با توجه به شرایط متفاوت مکان های اقامتی با یکدیگر، مبالغی برای ثبت نام در سامانه تعریف شده است که به منزله ی تایید قطعی ثبت نام تلقی گردیده و تلاش می گردد در نوبت های منظم،  مابه التفاوت پرداختی کمک هزینه دانشگاه پس از کسر هزینه مکان و با اعمال قانون جوانی جمعیت، تنها جهت همکاران شرکت کننده در سفر برای آن دوره زمانی تهیه و در اختیار واحد مالی قرار گیرد که به محض تخصیص منابع در نظر گرفته شده، به حساب همکاران واریز خواهد شد .

سایر شرایط و توضیحات:

۱. منظور از تعداد نفرات خانواده برای اعمال قانون جوانی جمعیت در پرداخت کمک هزینه دانشگاه، عضو اصلی، همسر و فرزندان می باشد . 

۲٫ با عنایت به اینکه معرفی نامه پس از ثبت نام و بصورت خودکار در سامانه صادر می گردد از همکاران گرامی خواهشمند است در هنگام ثبت نام در سامانه، اطلاعات خواسته شده از همسفران بالای ۵ سال خود را به طور کامل وارد سامانه نمایند و هم چنین در صورت به همراه داشتن نفرات اضافه بالاتر از سقف گنجایش مکان، نسبت به وارد نمودن تعداد و واریز مبلغ نفر اضافه در سامانه اقدام نمایند . (به ازای هر نفر اضافه برای کل دوره، مبلغ ۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال دریافت خواهد شد) لازم به ذکر است در هنگام ثبت نام، چنانچه تا یکساعت پس از ثبت رزرو، هزینه پرداخت نشود، درخواست خود به خود حذف می گردد .

۳٫ حضور عضو به همراه شناسنامه، کپی معرفی نامه و مدرک شناسایی همراهان در زمان پذیرش الزامی است.

۴. با توجه به برگزاری سفرهای تابستانی در شهرهای اصفهان و فریدونکنار و همچنین برگزاری طرح ضیافت اندیشه اعضای هیات علمی توسط نهاد نمایندگی رهبری و پرداخت کمک هزینه سفر مشابه برای همکاران شرکت کننده در این طرح ،‌ همکاران تنها در یکی از برنامه های رفاهی دانشگاه (طرح ضیافت اندیشه ، اصفهان یا سفر فریدونکنار) می توانند شرکت و از کمک هزینه سفر استفاده نمایند.

۵. درخصوص درخواست برخی همکاران مبنی بر امکان استفاده از بیش از یک مکان، به آگاهی می رساند‌ در صورت اتمام زمان رزرو اماکن رفاهی از طریق سامانه، عدم وجود متقاضی و خالی بودن واحد اقامتی در هر گروه، امکان رزرو بصورت آزاد وجود خواهد داشت.

۶.به منظور انضباط بخشی و ایجاد بستری جهت بهره مندی حداکثری همکاران از واحدهای اجاره شده، همکارانی که پس از رزرو، متقاضی لغو درخواست ثبت شده خود باشند می توانند حداکثر تا ۴ روز قبل از تاریخ انتخاب شده، نسبت به ثبت انصراف در سامانه اقدام نمایند که در صورت رزرو مجدد نوبت لغو شده توسط سایر همکاران ۱۰۰ درصد و در غیر اینصورت ۷۰ درصد مبلغ پرداخت شده در سامانه، مسترد خواهد شد. همچنین همکارانی که متقاضی تغییر تاریخ سفر خود هستند می بایست به شیوه فوق، نسبت به لغو سفر و انتخاب نوبت جدید اقدام نمایند. 

همکاران می توانند برای ورود به سامانه سرو و نحوه ثبت نام سفرهای تابستانه به نامه شماره پیگیری  ۱۱۷۲۶۴۳ مراجعه فرمایند.

 

        تصاویر مهمانسرای دانشگاه اصفهان

اتاق ۴ نفره (  ۳ تختخواب و ۱ کاناپه تختخواب شو) و سوئیت ۵ نفره (۳ تختخواب و  ۲سرویس اضافه ) – ظرفیت نفر اضافه ندارد – امکان پخت و پز ندارد (آشپزخانه مشترک) .

سرویس صبحانه (سرد و به صورت بوفه) رایگان بر روی اتاق و ناهار و شام با پرداخت هزینه توسط میهمان در رستوران مهمانسرا

 

                                                                       تصاویر هتل آپارتمان یاس فریدونکنار

واحد تک خوابه (۴نفره)

(دارای ۱ تخت خواب دونفره و ۱ کاناپه تختخواب شو ۲ نفره

کلیه سوئیت ها دارای تلویزیون، آب گرم، کولر گازی، اجاق گاز، یخچال ، لوازم آشپزخانه کامل و پخت و پز ، مبلمان، سرویس بهداشتی ایرانی .و فرنگی، کمد لباس، رخت آویز و همچنین مایع دستشویی،‌مایع ظرفشویی، دستمال کاغذی ، دستمال توالت می باشد .

                                                                      تصاویر هتل آپارتمان میلاد فریدونکنار

واحد تک خوابه (۴ نفره) – واحد دو خوابه (۶ نفره)-

کلیه سوئیت ها دارای تلویزیون، آب گرم، کولر گازی، اجاق گاز، یخچال و لوازم آشپزخانه کامل و پخت و پز و سرویس بهداشتی ایرانی .و فرنگی و همچنین مایع دستشویی،‌مایع ظرفشویی، دستمال کاغذی ، دستمال توالت می باشد .

 

در پایان ضمن آرزوی شادکامی و سفری خوش، به استحضار می رساند با توجه به نو پا بودن استقرار سامانه سرو در دانشگاه، در صورت بروز خطا در فرآیند ثبت نام، همکاران شما در اداره کارگزینی و رفاه، داخلی ۲۵۶۲ آماده رفع مشکلات در خصوص سامانه سرو و پاسخگوی سوالات همکاران در طول مدت سفرهای تابستانی خواهند بود .

                                                                                                                                               «مدیریت امور اداری و پشتیبانی»