SONY DSC
سی و یکمین جشنواره منطقه ای قرآن وعترت دانسجویی در دانشگاه حکیم سبزواری طوری رقم خورد که معاون مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در پیام تقدیر و تشکری از سوی دکتر سیدضیاء هاشمی،معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر ایرجی کجوری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم،خواستار اهمیت دادن و ترویج آموزه های دینی و قرآنی در جهت پرورش جوانان قرآنی و دین پزوه بود.
زهرا ذوالقدر،ضمن  اشاره به اینکه باوری دینی در وزارت علوم وجود دارد که باید دانشگاه ها راه قرآنی را ادامه دهند و از نخبگان قرآنی حمایت و آنان را در این راه تشویق کنند، گفت: قرآن چراغ هدایت است که اگر در جامعه حاکم شود آرامش در جامعه حاکم خواهد شد.
وی در ادامه ضمن تاکید بر اولویت های برنامه وزرات در خصوص بسط و ترویج فعالیت های دانشگاه به امر قرآنی،به اهتمام در بهره گیری از معارف قرآنی و ایجاد یک جامعه قرآنی افزود: رویکرد ما در وزارت علوم این است که با ترویج آموزش های دینی و قرآنی جوانان قرآن پژوه و قرآنی را پرورش دهیم زیرا معتقدیم یک جوان آشنا به این معارف نورانی در ساختن جامعه ای سالم و پویا تاثیر بسیاری خواهد گذاشت.
وی با بیان اینکه اکنون  سه دهه از برگزاری جشنواره قرآنی دانشجویان، در دانشگاه های کشور در سطوح مختلف می گذرد، بیان داشت: اینگونه جشنواره ها را می توان به عنوان بزرگترین جشنواره دانشجویی کشور معرفی کرد که اینک توسط دانشگاه حکیم سبزواری بطور شایسته برگزارشده است.
معاون مدیر کل فرهنگی و اجتماعی،ضمن آرژوی توفیقات الهی برای همه، تمسک و پناه بردن به اقیانس امن الهی که توسط قرآن در اختیار مان گذاشته شده است،سخنرانی خود را به پایان رساند.