۳
نمایش “تهران زیر بال فرشتگان” به نویسندگی نادر برهانی مرند و کارگردانی امیرعلی محمدزاده، از دانشجویان جوان دانشگاه حکیم سبزواری به روی صحنه تالارشریعتی خواهدرفت.
امیرعلی محمدزاده که پیش از این نمایش های بسیاری را در دانشگاه بروی صحنه برده است در خصوص این نمایش به خبرنگار ما گفت: این نمایش‌نا‌مه‌ زندگی چند آدم طبقه‌ متوسط و زیر طبقه‌ متوسط را واکاوی می‌کند.
وی از نحوه نگارش این نمایش نامه توسط نادر بر‌هانی  گفت: وی، نمایش‌نا‌مه‌ را با جزئی‌نگری و رنگ‌بخشیدن به خصوصیات رفتاری و گفتاری آد‌م‌های داستان نوشته است به طوری که مخاطب به باور پذیری می رسد.
کارگردان جوان در ادامه افزود: این نمایش‌نا‌مه لایه‌های زیرین جامعه و کلان‌شهری مثل تهران را بررسی می‌کند و درام شهری تلخ و چرک و پلشت به حساب می‌آید. که همزمان دو روایت داستانی را به طور موازی پیش می‌برد و با ریزبینی در شخصیت پردازی و روانی دیالوگ‌ها تصویری باورپذیر برای مخاطب فراهم‌می‌آورد.
شیما سپهری منش،رضا رمضانی،احسان رجایی،علی زارع، محسن اکبری،محدثه خواجه و فاطمه غفوری بازیگران این نمایش، هستند که در بسیاری از برنامه های کاری این کارگردان وی را همراهی کرده اند.
لازم به ذکر است اجرای نمایش در تاریخ ۱۹و۲۲ اردیبشهت ماه سال جاری تالارشریعتی ساعت:۱۹/۳۰برگزار می گردد.