IMG_3293-768x512
هفتمین جشنواره دانشجویی حرکت،میزبان ۲۵غرفه از مهارت های دانشجویان و دیگر مراکز صنعتی و اموزشی شهرستان سبزوار،با حضور رئیس دانشگاه،معاونت فرهنگی و اجتماعی،دانشجویان و دیگر مدیران دانشگاه و شهرستان افتتاح شد.
دکترکشاورز معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری در حاشیه مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره دانشجویی حرکت به خبرنگارماگفت:خدارا شاکریم که توانسته ایم ماحصل فعالیت های حوزه فرهنگی را در دستاوردهای دانشجویان مشاهده کنیم.
۹۸
وی ضمن اهمیت به جایگاه انجمن های علمی در دانشگاه افزود:خوشبختانه امسال با رویکردی متفاوت،توانستیم با تعاملی که از سوی کارشناس امورانجمن ها و دبیردانشجویی جشنواره حرکت با بیرون ازدانشگاه داشتیم،شاهد حضور و استقبال دیگر مراکز صنعتی،تجاری و فناوری را در میان غرفه های دانشجویی باشیم.
حجت الاسلام کشاورز، در ادامه افزود: هدف اصلی جشنواره حرکت علاوه بر ایجاد پویایی،نشاط و حضور دانشجویان در صحنه های علمی،خواستار پیوند زدن این توان مندی ها با علم و صنعت جهت ایجاد بازار رقابتی و کالاهای تجاری،به بیرون از مرزهای دانشگاهی، شهرستان و حتی کشور می باشد.
گفتنی است،شناسایی، انجمن های علمی دانشجویی برگزیده در عرصه‌های آموزشی، ترویجی، پژوهشی، فناوری، اختراع و ابتکار در۲۹اردیبهشت ماه تقدیر به عمل خواهد آمد.