IMG_4183
رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره دانشجویی حرکت گفت: سیاست دانشگاه حمایت از انجمن‌های علمی و گسترش آن‌هاست.
دکتر جواد حدادنیا در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با اشاره به اینکه در این جشنواره تشکل‌ها، انجمن‌ها و کانون‌های مختلف دانشجویی دستاوردهای یکساله خود را به نمایش می‌گذارند، عنوان کرد: خوشحالیم که شاهد برگزاری جشنواره ای می باشیم که صفر تا صد برگزاری آن بر عهده خود دانشجویان است.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف بالفعل کردن استعداد و پتانسیل دانشجویان برپا شده است، افزود: جشنواره حرکت ترکیبی از توانمندی‌های فرهنگی و علمی دانشجویان را ارائه می‌دهد که علاوه بر نقش انگیزشی موجب جهش‌های علمی و فرهنگی و رقابت سالم میان دانشجویان می‌شود.
رئیس دانشگاه با اشاره به برگزاری خوب این دوره از جشنواره تصریح کرد: خوشبختانه شاهد این هستیم که جشنواره دانشگاهی حرکت در مسیری رو به رشد قرار گرفته و هر دوره بهتر و متعالی تر برگزار می شود.
وی ادامه داد: با شنیدن اسم حرکت و جشنواره حرکت اولین چیزی که به ذهن هرکس خطور می کند خلاقیت و بروز استعدادهای ناب دانشجویی در این عرصه است.