۹
مدیرفرهنگی دانسگاه حکیم سبزواری درحاشیه بازدید از هفتمین جشنواره دانشجویی حرکت،به خبرنگار ما گفت: بسیار خوشحال هستیم که امسال هم،انجمن های علمی به رشد کیفی و کمی رسیده اند که این امر،با مشارکت و تلاش های تمامی دانشجویان به وقوع پیوسته است.
رحیم زاده،با تاکید بر حمایت از انجمن های علمی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی، افزود: ما خود را موظف میدانیم که لوازم پیشرفت و توسعه انجمن ها را فراهم آوریم و امیدواریم انجمن ها،بتوانند از این حداقل ها بهترین استفاده را جهت تولیدات علمی خود و توزیع  در بازار رقابتی به کار بگیرند.
۸
وی این جشنواره را، نماد پویایی و ورود به صحنه های رقابت اقتصادی و صنعت برشمرد و افزود: وجود ۱۵غرفه از داخل شهر در جمع غرفه های علمی دانشجویان ،حاکی ازاین است که دانشگاه حکیم سبزواری امسال توانسته بهتر از سال های گذشته در جهت تجاری سازی و معرفی تولیدات و توان مندی های خود به دستگاه های اجرایی و سازمان یافته در بازارهای تجاری گام بردارد.
محمدابراهیم رحیم زاده ،انجمن های علمی را بسترساز و نماد حرکت علمی معرفی کرد و گفت: حرکت دانشگاه به سمت پیشرفت های اقتصادی،علمی،پژوهشی و فرهنگی،در گرو موثر بودن فعالیت های انجمن های علمی ست که خوشبختانه تاکنون این مهم تحقق یافته است.
لازم به ذکراست اختتامیه هفتمین جشنواره دانشجویی حرکت ۲۹اردیبهشت ماه با معرفی برترین ها برگزار خواهدشد.