۹۹
کارشناس امور انجمن های علمی دانشگاه حکیم سبزواری از داوری ۲۹انجمن علمی خبرداد.
هفتمین جشنواره دانشجویی انجمن های علمی دانشگاه حکیم سبزواری که با شوروحرارتی مثال زدنی از ۲۵اردیبهشت ماه برگزارشده است،امروز با بررسی دستاوردهای یکساله خود،پای میز داوری خواهدنشست.
۰۳۲۱۴
طیبه مهرآبادی که ۱۳سال سمت کارشناس امورانجمن های علمی را برعهده دارد،ضمن تقدیر و عرض خسته نباشید از دانشجویان  این دوره از مسابقات،به خبرنگارما گفت: جشنواره حرکت،تنها جشنواره ای است که دانشجویان را به صورت خودجوش و اختصاصی در مسائل پژوهشی و علمی وارد صحنه می کند
وی در ادامه ضمن اشاره به برگزاری مسابقاتی که از سوی انجمن ها با توجه به  نظریه های علمی مربوط به رشته خود،صورت می گیرد، افزود: داوری جشنواره،تنها مربوط به فعالیت های انجمن ها در این نمایشگاه نمی شود بلکه بررسی  و ارزیابی پژوهش ها،اختراعات و نوآوری دانشجویان در طول یک سال تحصیلی، مورد توجه داوری قرار خواهد گرفت.
۰۳۲۱
وی محورهای قابل توجه در رتبه بندی انجمن های علمی  را به قرار زیر اعلام کرد:
” حوزه آموزش – حوزه ترویج- حوزه مسابقه-  حوزه نشریه -حوزه کتاب- حوزه اختراع- حوزه کارآفرینی- حوزه انجمن برگزیده و انجمن علمی خلاق “
لازم به ذکر است اختتامیه هفتمین جشنواره دانشجویی انجمن های علمی دانشگاه حکیم سبزواری فرداچهارشنبه۲۹اردیبهشت ماه با معرفی برترین ها،به کارخود پایان خواهدداد. و همچنین ۸ انجمن برتر بخش دانشگاهی مهرماه سال جاری در مرحله کشوری به رقابت خواهند پرداخت.