DSC04112-702x336
مدیر فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری که در جمع منتخبین و دانشجویان این دوره از مسابقات جشنواره حرکت حضور داشت،ضمن اشاره به پویایی و نشاطی که در جشنواره حرکت دیده می شد،خاطرنشان کرد: هر اسم لزوما باید معرف معنای خود باشد،همانطور که امسال به همت دانشجویان و کارشناس امور انجمن ها،این مهم فراهم آمد و علاوه بر پویایی و نشاط، در این جشنواره شاهد تعاملات خوبی با حوزه های پژوهشی،صنعت و آموزش شهرستان بودیم.
رحیم زاده،شعار جشنواره حرکت را برای حضور در بزرگ ترین جشنواره ملی حرکت  به “نشستی علمی برای برخاستنی بزرگ، اعلام کرد و خواستار تلاش و تبادل تجربه داتشجویان برای یکدیگر شد.تا بتوانند در مراحل بالاتری،بهترین جایگاه های علمی پژوهشی را از آن خود نمایند و به سمت تجاری سازی و صنعتی کردن تولیدات و اختراعات خود پیش بروند.
وی،ضمن اشاره به سند چشم انداز۲۰ساله و همچنین برنامه های توسعه اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی و صنعت،به ۴کارکرد آموزش،پژوهش،فناوری و فرهنگ اشاره کرد و افزود:اهداف ۳کارکرد آموزش،پژوهش،فناوری در صورتی محقق می شود که در بستر فرهنگ به آنها پرداخته شود.
این استاد دانشگاه در انتها ضمن تقدیر از تلاش های مخلصانه  و شبانه روزی کادر اجرایی و شورای سیاست گذاری هفتمین جشنواره دانشجویی حرکت،از تلاش و کمک کانون های فرهنگی دانشگاه نیز تقدیر کرد.