راه اندازی سیستم رایانش ابری دانشگاه (Cloud)
با توجه به نصب و راه اندازی سیستم رایانش ابری دانشگاه ، اساتید ، کارکنان ، دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد می توانند از این سیستم استفاده نمایند. جهت ورود به سیستم باید از نام کاربری و کلمه عبور اکتیو دایرکتوری (نام کاربری و کلمه عبور مربوط به اتصال اینترنت) خود استفاده نمایید.
لازم به توضیح است که ا ین سیستم برگرفته از پروژه متن باز OwnCloud می باشد و فضای در دسترس برای کاربران 1G می باشد.
همچنین شما می توانید با دانلود Desktop Sync Clientنسخه دسکتاپ OwnCloud را در سیستم خود نصب نمایید.(در لینک فوق شما فایل مربوط به سیستم عامل خود را انتخاب و دانلود نمایید.) بدین ترتیب با افزودن یا حذف فایل در پوشه مربوطه سیستم خود، عملیات هماهنگ سازی در سیستم رایانش ابری صورت می پذیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به این سایت مراجعه نمایید