[toggles class=”yourcustomclass”]

[toggle title=”چه مبلغی باید به حساب تغذیه جهت رزرو غذا بریزم؟“]هرمبلغی که برای خرید غذای یک هفته ویا بیشتر نیازدارید می توانید برای شارژ حساب تغذیه ی خود بریزید .[/toggle]

[toggle title=”خوابگاه من هنوز مشخص نیست برای انتخاب سلف شام چه کنم ؟“]صبحانه ،ناهار وشام  تمام دانشجویان (بجز شام دانشجویان خوابگاهی خارج از پردیس دانشگاه)صرفا در غذاخوری مرکزی توزیع می شود ( شام دانشجویانی که ساکن خوابگاه های خارج از پردیس دانشگاه هستند در محل خوابگاه انها توزیع می شود) .در صورتی که خوابگاه شما  هنوز مشخص نشده است می توانید برای رزرو شام غذاخوری مرکزی را انتخاب نمایید. بدیهی است در صورت انتخاب غذاخوری مرکزی جهت صرف شام ، وعده غذای انتخابی صرفا” در محل غذاخوری دانشجویی قابل دریافت می باشد.[/toggle]

[toggle title=”برای افزایش اعتبار اقدام کردم ،از موجوی عابر بانکم کم شده است اما پولی به حساب تغذیه من نیامده است ؟“]در صورت بروز چنین مشکلی معمولا ظرف مدت 48 تا 72 ساعت مقدار پول کسر شده به حساب عابر بانک شما برگردانده می شود اما اگر چنین اتفاقی نیفتاد بایستی به بانک عامل(بانک صادر کننده کارت) مراجعه نمایید.[/toggle]

[toggle title=”برای افزایش اعتبار آیا بایستی صرفا از عابر بانک تجارت استفاده نمود؟“]برای واریز وجه شما می توانید از هرعابر بانکی که عضو شبکه شتاب باشد استفاده نمایید.[/toggle]

[toggle title=”زمان ورود به سامانه با این پیام مواجه می شوم (کد امنیتی اشتباه است) چه کنم؟ “]دلیل بروز چنین خطایی ، زدن مجدد کلید (ورود) می باشد. دانشجوی گرامی پس از اینکه نام کاربری ، کلمه عبور وعدد تصویر را به صورت صحیح وارد نمودید گزینه (ورود) را صرفا یکبار زده ،کمی منتظر بمانید تا پورتال تغذیه شما باز شود.[/toggle]

[/toggles]

[toggles class=”yourcustomclass”]

[toggle title=”؟“] [/toggle]