Previous
Next

واحد ارتباط با خانواده

این واحد در بهمن ماه سال 1400 زیر نظر معاونت دانشجویی و در زیر مجموعه مدیریت رئیس دفتر مشاوره ایجاد گردیده است. فلسفه  و هدف ایجاد این واحد (ارتباط خانواده و دانشگاه) آن است که با فراهم آوردن محیطی برای گسترش حمایت روحی و روانی خانواده و دانشجو با تقویت بنیادهای امنیت اجتماعی و روانی هیجانی دانشجویان، زمینه مناسب برای پیشرفت و تعالی سرمایه های علمی و پژوهشی کشور را فراهم آورد.

همچنین این واحد در نظر دارد ارتباط خانواده ها با بخش ها و واحد های حمایتی نظارتی و اجرایی مختلف را فراهم نموده و علاوه بر پیشگیری از بروز مشکلات خاص، در حل بحران هایی که دانشجویان و در نهایت خانواده ها با آن درگیر می شوند با آنان همراهی نماید. تعامل و همکاری صمیمانه والدین محترم با این واحد در جهت ارتقاء ترببتی فررندان و پیشگیری از ایجاد مسائل و مشکلات و معضلات احتمالی و آسیب های اجتماعی که سلامت شخصیت آنان را تهدید می کند بسیار مهم و تأثیر گذار می باشد.

اهداف و فعالیت ها

این دفتر، برآن است تا به همراه خانواده و دانشگاه، دوران تحصیل دانشگاهی را برای دانشجویان غنی تر و پربار تر سازد، بدین منظور این دفتر می کوشد تا به عنوان پلی بین دو نهاد مقدس و اثرگذار خانواده و دانشگاه، در چالش ها و تحولات و در تعالی دانشجویان همراه آنان باشد.

یکی از اهداف این دفتر ارتباط صمیمانه و نزدیک بین خانواده و دانشگاه می باشد تا بتواند گامی موثر در ایجاد و بالابردن سطح این ارتباطات بردارد، فعالیت خود را با ارسال بسته های آموزشی – اطلاع رسانی به خانواده های دانشجویان و با برگزاری کارگاه آموزشی، مشاوره حضوری و تلفنی (باتوجه به شرایط خاص وغیرحضوری بودن آموزش ) پاسخگویی به مراجعات و مکالمات خانواده ها و دانشجویان و بررسی نظرات و درخواست های خانواده دانشجویان اهتمام می ورزد.