آیین بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور رئیس دادگستری سبزوار و رئیس و خانواده دانشگاهیان حکیم سبزواری برگزار شد.

سخنران جلسه حجت الاسلام ایمانی خواه نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه در این مراسم ضمن تسلیت و محکومیت این جنایت که توسط استکبار جهانی و دست نشانده آنها در منطقه؛ داعش صورت گرفت، سنت الهی را پیروزی جبهه حق بر باطل عنوان کردند.

ایشان ضمن بیان ویژگی هایی از جنگ احزاب و آخرین تلاش دشمنان برای از بین بردن اصل اسلام و در حقیقت قدرت نمایی شرک در برابر توحید به از خود گذشتگی مومنین و اطاعت از پیامبر اشاره کردند که نتیجه بسیار خوبی برای مسلمانان به همراه داشت.

 

و تصریح کردند که بسیج تمامی احزاب و مخالفین و دشمنان دین نمی تواند خدشه ای به اسلام وارد کند و امروزه نیز استکبار جهانی و مزدوران منطقه ای و داخلی نیز توان رویارویی با مردم مومن انقلابی را ندارند و به توصیه مقام معظم رهبری به صورت ید واحده تمامی نقشه های دشمنان را خنثی می کنند.

و در پایان مداح اهل بیت سعید قنبری مقدم مرثیه ای در سوگ حادثه خواندند. در حاشیه مراسم هم نمایشگاهی از پوسترهای هنرمندان توسط در محکومیت این حادثه دلخراش برگزار گردید.