- کارگاه آشنایی با بازاریابی یا مارکتینگ MARKETING توسط مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه حکیم سبزواری و با حضور دکتر فریبرز دخانیان مدرس مرکز آموزش عالی اتاق بازرگانی خراسان، دانشگاه فردوسی، دانشکده علوم پزشکی مشهد و مرکز آموزش و پژوهش صنایع خراسان، جهت اعضای هیات علمی، دانشجویان، ایده پردازان و واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد در تاریخ سه شنبه ۱۸/۷/۹۶ در محل سالن کنفرانس بیهقی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می گردد.
هدف از برگزاری این دوره توانمند سازی ایده پردازان در جهت آشنایی با بازاریابی در فروش و کسب و کار می باشد. - به شرکت کنندگان در کارگاه گواهی نامه حضور در کارگاه ارائه خواهد شد.
مشخصات دوره:
کارگاه آموزشی آشنایی با بازاریابی یا مارکتینگ
مدت کارگاه ۸ ساعت
مدرس کارگاه: دکتر فریبرز دخانیان
- مدرس مرکز آموزش عالی اتاق بازرگانی خراسان
- مدرس دانشگاه فردوسی مشهد
- مدرس دانشکده علوم پزشکی مشهد
- مدرس مرکز آموزش و پژوهش صنایع خراسان و….
- متخصص اجرای تحقیقات بازاریابی (داخلی ، خارجی)
- متخصص طراحی و پیاده سازی ساختار بازاریابی
- متخصص طراحی و پیاده سازی سازمان فروش و خدمات پس از فروش
- متخصص مدیریت استراتژیک و مدیریت منابع انسانی
مخاطبین دوره: اعضای هیات علمی، دانشجویان، ایده پردازان و واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد. | |
روش آموزش:ارائه شفاهی | |
هزینه شرکت در کارگاه:اعضای واحدهای فناور مرکز رشد و دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری:۰۰۰/۱۵۰ ریال سایر افراد۰۰۰/۲۵۰ ریال .مبلغ واریزی شامل هزینه پذیرایی و ناهار نیز می باشد . واریز به حساب ۷۸۷۴۵۱۷۵۵۴ درآمدهای اختصاصی دانشگاه نزد بانک تجارت شعبه مرکزی سبزوار یا به صورت پرداخت نقدی در مرکز رشد. |
- لطفا بعد از واریز وجه به کارشناس مرکز رشد اطلاع دهید.۴۴۶۴۱۹۵۲
برنامه کارگاه:
سر فصل مطالب : | ساعت |
۱٫ تعریف مفاهیم اولیه در بازار ۲٫ تعریف بازاریابی ۳٫ تفاوت بازاریابی با فروش ۴٫ نقش بازاریابی در فروش و کسب وکار |
۹-۱۰٫۳۰
|
استراحت | ۱۰٫۳۰الی ۱۰٫۴۵ |
۵٫ اهداف اصلی بازاریابی ۶٫ ضرورت و جایگاه بازاریابی در یک سیکل تولیدی ۷٫ نقش برنامه استراتژیک و بازاریابی در یک بنگاه اقتصادی ۸٫ تعریف برنامه ریزی و استراتژی |
۱۰٫۴۵ الی ۱۲٫۱۵
|
استراحت | ۱۲٫۱۵ الی ۱۲٫۳۰ |
۹٫ فواید مدیریت بازاریابی ۱۰٫ آمیخته ها و آمیزه های بازاریابی |
۱۲٫۳۰ الی ۱۴
|
نماز و ناهار | ۱۴ الی ۱۵ |
۱۱٫ طبقه بندی بازارها و کالاها ۱۲٫ راهکارهای اجرایی در بازاریابی و تحقیقات مربوطه |
۱۵ الی ۱۶٫۳۰
|
استراحت | ۱۶٫۳۰ الی ۱۶٫۴۵ |
۱۳٫ محاسبه سهم بازار ۱۴٫ روشهای تبلیغاتی موثر ۱۵٫ نتیجه گیری |
۱۶٫۴۵ الی ۱۸٫۱۵
|