شرکت داروسازی مهر و ماه مستقر در مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان “دانش بنیان سرآمد” انتخاب شد

در جشنواره ملی سرآمد شرکت دانش بنیان داروسازی مهر و ماه مستقر در مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان “دانش بنیان سرآمد” انتخاب و تقدیر شد.
شرکت داروسازی مهر و ماه مستقر در مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان “دانش بنیان سرآمد” انتخاب شد
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه حکیم سبزواری، شرکت دانش بنیان دارو سازی مهر و ماه شرکت دانش بنیان نوع ۱ در حوزه دارو و فرآورده‌های پیشرفته تشخیص و درمان در شرق کشور است. رضا سعید جلالی مدیر عامل این شرکت از فارغ التحصیلان دانشگاه حکیم سبزواری است.

شرکت دانش بنیان داروسازی مهر و ماه از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را در دو مسیر شامل لاین تولیدی (فراورده‌های طبیعی) و لاین تحقیق و توسعه (داروهای ضد سرطان) آغاز کرد. این مجموعه در هر دو مسیر از فناوری نانو انکپسولاسیون بهره می‌برد. از مهمترین ویژگی‌های این فناوری؛ جلوگیری از تخریب دارو در محیط‌های مخرب برای دارو نظیر معده و روده و متعاقب آن کاهش میزان مصرف دارو است.

گفتنی است اولین دوره اختتامیه رویداد ملی سرآمد با حضور مسعود میرزائی شهرابی رئیس پارک علم و فناوری خراسان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، رئیس هیئت‌مدیره انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان رضوی، روسای پارک‌های علم و فناوری استان‌های شرق کشور و جمعی از مسئولان استانی و مدیران شهری در تالار همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

جشنواره ملی سرآمد به همت انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان خراسان رضوی با همکاری پارک علم و فناوری خراسان و سایر اعضای زیست بوم فناوری شرق کشور با هدف انتخاب شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان برگزیده شرق کشور برگزار شد.

اطلاعات تماس

آدرس: میدان صاحب الزمان،  خیابان 24 متری انقلاب، خیابان نیستان،  پلاک 5

کد پستی: 9618676115
تلفن تماس: 44641952-44641958
پست الکترونیک: roshd@hsu.ac.ir