به نام خدا
قابل توجه پذیرفتهشدگان کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ ( سهیمه استعداد درخشان ) دانشگاه حکیم سبزواری
ضمن عرض تبریک قبولی در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه و با آرزوی موفقیت به اطلاع میرساند که ثبت نام در دانشگاه حکیم سبزواری در دو مرحله به شرح ذیل صورت می پذیرد.
۱- ثبت نام اینترنتی(موقت)
مرحله اول و دوم ثبتنام ورودیهای کارشناسی ارشد سال ۱۴۰ (سهمیه استعداد درخشان ) از روزشنبه مورخ 8 مهر ماه الی چهارشنبه 12 مهر ماه به صورت اینترنتی و حضوری انجام می پذیرد .
تمدید مهلت ثبت نام : از 15 الی 18 مهرماه 1402
توجه :ابتدا ثبت نام اینترنتی خود را انجام داده و بعد از دریافت شماره دانشجویی جهت ثبت نام حضوری مراجعه نمایید .
ثبت نام اینترنتی :
پذیرفتهشدگان ملزم هستند جهت تکمیل اطلاعات به لینک زیر مراجعه نمایند :
https://pooya.hsu.ac.ir/educ/registration/index.php
برای ورود ، نام کاربری (کد ملی) و رمز ورود (کدملی) است.
مدارک لازم جهت بارگذاری:
فرم تعهد نامه (جهت دانلود کلیک نمایید )
فرم تعهد نامه را به همراه سایر مدارک تحویل آموزش دانشکده گردد .
۱- دانشنامه یا گواهینامه موقت مقطع کارشناسی مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل مقطع کارشناسی قید شده باشد. (تاریخ فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی حداکثر ۳۱/۰۶/۱۴۰۲ می تواند باشد و همچنین دانشجویان سال آخر می توانند به صورت موقت گواهی معدل و تاریخ فارغالتحصیلی ارسال نمایند که اعتبار این گواهی تا تاریخ ۳۰/۰۸/۱۴۰۲می باشد و می بایست تا قبل از این تاریخ اصل مدرک تحصیلی را تحویل نمایید).
تبصره : بدیهی است داوطلبانی که دارای شرایط معدل و تاریخ فارغالتحصیلی اعلام شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور نباشند، ثبتنام آنان لغو خواهد شد.
۲- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارکنان دولت
تبصره : کارکنان سازمان های دولتی می بایست نامه موافقت با ادامه تحصیل را از سازمان مربوطه اخذ و ارائه نمایند و همچنین معلمین نیز چنانچه متعهد به خدمت به وزارت آموزش و پرورش می باشند می بایست فرم موافقت با ادامه تحصیل را جایگزین مدارک تحصیلی ارائه نمایند .
۳- اصل شناسنامه جهت رویت.
۴-کارت ملی جهت رویت.
۵- مدرک تعیین کننده وضعیت نظام وظیفه: کپی کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت موقت یا دائم (اصل کارت تعیین کننده نظام وظیفه جهت رویت) و پذیرفتهشدگانی که فاقد کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت موقت یا دائم میباشند، ملزم هستند برای اخذ معافیت تحصیلی از طریق پورتال دانشجویی، درخواست های آموزشی اقدام نمایند و مدرک اخذ شده را تحویل دهند.
۶- تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی(مقطع کارشناسی) : که دانشجو می بایست از سامانه جامع امور دانشجویان(سجاد) دریافت و به دانشگاه تحویل دهید.
۷- سهمیه مربیان : ارائه موافقت با ادامه تحصیل از دانشگاه محل خدمت.
۸- پرداخت هزینه صدور کارت دانشجویی از طریق پرتال دانشجویی.
۹- انتخاب واحد درسی پذیرفتهشدگان پس از اتمام ثبت نام اینترنتی و ارائه اصل مدارک تحصیلی توسط دانشکده مربوط انجام خواهد شد .
جهت اطلاع از شروع کلاس ها با دانشکده مربوطه تماس حاصل فرمائید .